Otrzymane referencje Klientów Otrzymane referencje Klientów

Co powinno być obiektywną miarą profesjonalizmu audytora?

Obiektywną miarą profesjonalizmu powinien być audyt strony internetowej, wynikający ze zgodności z obowiązującymi standardami.

Nie . Nie protokoły odbioru raportów z audytu — wszak profesjonalnie sporządzone umowy powinny gwarantować ich nieupublicznianie.

Otrzymane wypowiedzi Klientów

Skoro jednak referencje nadal umożliwiają poznanie opinii na temat profesjonalizmu oferowanych usług — przedstawiam kilka wypowiedzi Klientów.

Pozwolą one poznać zakres moich umiejętności i doświadczeń.

Dane teleadresowe Dane teleadresowe

Barbara Cholewa
ul. Podhalańska 11/1, 41‐907 Bytom, PL
Wyślij e-mail b.cholewa[at]interia.plZadzwoń+48 798 494 777
  • Adres e-mail służy do korespondencji dotyczącej usługi audytu stron i sklepów internetowych.
  • Z chwilą otrzymania wiadomości elektronicznej staje się ona moją — adresata — własnością. Odtąd postępuję zgodnie z obowiązującym prawem i chronię prywatność oraz dane osobowe nadawcy.

Skorzystaj ze słownika Słownik

ReferencjePoprzez referencje, będące opinią na temat kandydata i jego charakteru, rekomendujemy pracownika lub „wolnego strzelca” kolejnym pracodawcom lub zleceniodawcom.